Year: 2021

Banan är stängd

Banan är stängd tillsvidare pga snö.
Besked ges här på hemsidan samt på Vårdsbergs facebook när banan är öppen igen.

God jul
önskar personalen på Vårdsbergs GK

Banan stängd

Banan är stängd tillsvidare pga snö.

Vi återkommer här och på facebook när banan är öppen igen!

Mvh Banpersonalen

Problem med dricksvattnet

Just nu har vi problem med dricksvattnet på Vårdsbergs GK. vi hoppas på att problemet är åtgärdat i början på nästa vecka. Fyll era vattenflaskor hemma tills dess.

// Personalen på Vårdsberg

Påminnelse Höstmöte

Påminnelse – Inbjudan till Höstmöte tisdagen den 16 november kl 18.00 i klubbhuset.
På mötet kommer verksamhetsplan, avgifter och budget för 2022 att fastställas. Handlingar finns tillgängliga i receptionen klubbhuset från den 9 november.
Efter det formella mötet kommer resultatet från medlemsundersökningen Players1 presenteras och diskuteras.

Anmälan till vardsberg@landerydsgolf.se

// Styrelsen

Chipp och putt-tävling

UPPEHÅLL TILLSVIDARE

Vi inbjuder till en chipp och putt tävling på Vårdsberg med start den 16/11 kl. 10.00 och kör varje tisdag så länge vädret tillåter.
Vi är utomhus så klä er efter väder, ta med er 2 klubbor och egna bollar. Fika finns att köpa i paus.
Ingen anmälningsavgift.

Alla är varmt välkomna!

//Bosse och Anders
Ev. frågor till Bosse 070-240 23 11

Höstmöte

Inbjudan till Höstmöte tisdagen den 16 november kl 18.00 i klubbhuset.

Anmälan till vardsberg@landerydsgolf.se

// Styrelsen