Vårdsbergs GK 013-590 82 / Linköpings Golfklubb 013-26 29 90

Tidsbokning

Bokad tid

OBS! Detta gäller samtliga personer som spelar, alla tider när banan är öppen för spel.
Bokad tid skall bekräftas/betalas senast 15 min före start via Golfterminalen i klubbhuset eller i receptionen. Samtliga tider skall bokas via golf.se eller i Golfterminalen i klubbhuset, receptionen eller via telefon på 013-590 82.  För spelrytmen på banan kommer alla bokningar att fyllas upp till 4-bollar när vi har tryck på banan. För förbokade tider gäller att om avbokning ej skett via Golf.se/meddelats till receptionen senast 2 timmar debiteras halv greenfee per utebliven spelare. Om det är en medlem blir det en varning som efter upprepade tillfällen ger bokningsförbud. Kan du inte komma till en bokad tid utgår naturligtvis ingen avgift om någon annan kommer i ditt ställe.

Logga in på Min Golf

Gör så här för att logga in på Min Golf:
Skriv ditt Golf ID = dina första sex siffror i ditt personnummer och nästkommande ruta de sista tre siffrorna som står på ditt medlemskort.
Skriv in ditt lösenord = de fyra sista präglade siffrorna på medlemskortet.
(detta lösen kan du byta mot ett som du själv bestämmer när du väl är inne på sidan)

Allmän information för tidsbokning

Alla tider från soluppgång till solnedgång är bokningsbara.
2 tider kan bokas (2 stycken 9-hålsrundor) vardagar samt helger.
Tider som ej är förbokade kan bokas via Golfterminalen ute i klubbhuset om inte receptionen är bemannas. Medlemskort kan användas eller så går det att logga in utan kort i terminalen.

Vid händelse av frost

Vid händelse av frost skjuts inga starttider fram utan de ”fryser inne”. Spel på frostvita greener är ALLTID förbjudet! Naturligtvis gör vi allt vi kan för att boka om era tider.

Rulla till toppen
Vårdsbergs Golfklubb