Day: 2022-05-09

Vårdsbergs GK söker Dig som vill vara klubbvärd

Vill du vara en viktig funktion för Vårdsberg och bidra till en fin golfupplevelse för våra gäster och medlemmar på helgerna?

Likt många andra klubbar vill nu Vårdsbergs GK starta en klubbvärdsverksamhet. En Klubbvärd är en person som i första hand finns vid Hål 1, lördagar och söndagar, och ser till att medlemmar och gäster startar på den tid de har bokat. En klubbvärd ska främst vara serviceinriktad och informerar spelarna om klubben samt svarar på frågor de eventuellt kan ha.

Ersättning i någon form kommer att utgå.

Vi träffas tisdagen den 31/5 kl. 18 i Cafét på Vårdsbergs GK för en informationsträff. Vi bjuder på kaffe och tillbehör.

Verkar rollen som Klubbvärd intressant så anmäl dig till vardsberg@landeryd.se med namn och golf-id senast söndagen den 29/5.

Vårdsbergs Styrelse