Day: 2022-04-01

Påminnelse – Anmälan till årets städdag senast 3 april

Anmälan till årets städdag!

Nu är våren i antågande och det har återigen blivit dags för städdag.
Städdagen är planerad lördagen den 9 april med samling kl. 9:00 och avslutas ca kl. 13:00.
Anmälan sker till vardsberg@landerydsgolf.se med namn och golf-id senast söndagen den 3 april.
Vi bjuder på grillad korv och dricka efter att vi är klara med dagen.
Vid samlingen kommer du att placeras i en arbetsgrupp. Ange i din anmälan om du vill ansvara för en grupp. De som har ett ansvar kommer att träffas kl. 8:30 i Receptionen för genomgång av dagen.
Ta gärna med en kratta/räfsa, samt ha oömma kläder efter väder då vi kommer att vara ute hela dagen.

Din städpeng kommer vara laddad på ditt Vårdsbergskort inom två veckor efter städdagen. Om det är första gången du är med på städdag kommer du få ett eget Vårdsbergskort när du anmäler dig i Receptionen.
Om du har tappat bort ditt tidigare uthämtade Vårdsbergskort kan du få köpa ett nytt i Receptionen mot en kostnad av 50 kr.
Var uppmärksam på att för att ha rätt till påladdad städpeng, ska du även ha avgiften ”Städavgift 300 kr” via din betalda årsavgift.

Viktigt att du ankomstregistrera dig när du kommer samt avanmäler dig innan du åker hem. Detta görs i Receptionen.

Städgolfen kommer att spelas söndagen den 10 april. Anmälan sker under städdagen, endast de som deltar under städdagen kan anmäla sig till Städgolfen.

Vårdsbergs GK